Impremta

La impremta Natzaret ofereix un servei competitiu i de qualitat però més important que tot això, és el fet que la nostra impremta té una vocació educativa i social: durant més de cinquanta anys, la impremta ha format a joves en el món de les arts gràfiques. Fem tota mena de papereria, fullets, cartells, revistes, també llibres, fulls publicitaris, programes de noces i altre material gràfic.

La Impremta Natzaret, és una de les més antigues de Palma, i compta amb més de 50 anys d’experiència en arts gràfiques. Tot i això, no hem volgut renunciar als nous temps, per aquest motiu, contínuament anem incorporant les últimes tècniques en impressió que ens han ajudat a assolir un alt nivell tècnic i humà. Ja fa bastants anys que treballem amb màquina offset que ens ha permès fer un salt qualitatiu tant en rapidesa com en qualitat de cada un dels encàrrecs dels nostres clients.

Fou el primer projecte desenvolupat per la Fundació com a escola taller d’aprenentatge per als menors acollits, un lloc on formar-se en arts gràfiques i una forma de donar accés a molts joves al món laboral. Avui és un dels projectes més reconeguts dins i fora de la nostra institució, però sobretot cal destacar que, malgrat el pas dels anys, la impremta continua tenint la mateixa filosofia i esperit amb què va néixer: una clara vocació social i educativa.

Telèfon: 971 73 06 06 Ext. 285

impremta@fundacionatzaret.org