Notícies

1. CONCERT BENÈFIC AL CASTILLO HOTEL SON VIDA DE L’ORQUESTRA SIMFÒNICA DE LES ILLES BALEARS

En un dels llocs més emblemàtics de Mallorca, a la terrassa del Castillo Hotel Son Vida, l’Orquestra Simfònica de les Iles Balears, es realitzà el  28 de juliol un concert benèfic a favor de la Fundació Natzaret. Moltes gràcies als organitzadors i als assistents per la solidaritat amb els nostres nins i joves.

con son vida

2. SOPAR BENÈFIC 2017. AGRAÏTS PER LA GRAN ASSISTÈNCIA

El passat divendres 7 de juliol es va cel·lebrar la 13ena edició del Sopar Benèfic de la Fundació Natzaret, a la que hi assistiren quasi 500 persones, que feren costat a la Fundació en la tasca que aquesta desenvolupa diàriament. Entre aquestes hi assistiren les següents personalitats:

- Sr. Antoni Noguera,  Batle de Palma

– Sra. Fina Santiago,  Consellera de Serveis Socials i Cooperació

– Sra. Caterina Mas, Vicepresidenta segona de l’IMAS

– Sra. Marta Carrió, Directora de Menors i Familia

– Sra Magdalena Gelabert,  Directora Insular de Menors i familia

– Sr. Jaume Ribas,  Director de innovació i Comunitat Educativa

– Sr. Serafin Carvallo,  Director de ODDM

– Sra. Anna Moilanen, Defensora del Ciutadà del Ajuntament de Palma

– Sr. Toni Vera, Vicari General del Bisbat de Mallorca

– Sr. Hilari Llabres, Director de Banca Institucional de “la Caixa” en Baleares

– Sr. Fernando Romay, jugador de bàsquet

– Sr. José María Beiran, jugador de bàsquet

– Sra. Margarita Requejo, vicepresidenta de la Fundació Natzaret

– Sr. Guillem Cladera, director de la Fundació Natzaret.

– Sra. Pepa Horno, vocal del Patronat de la Fundació. Reconeguda experta en temes d’infància

El sopar benèfic de la Fundació Natzaret, és una convidada anual a la societat mallorquina a acostar-se a la realitat de la vida d’uns nins i joves que per circumstàncies no desitjades no poden viure a la llar de la seva família biológica, i ho han de fer a un espai com el que posa al seu abast la Fundació Natzaret.

La cita d’enguany ha servit també per donar a conèixer l’estrena de la Fundació Natzaret en el camp del treball amb persones amb discapacitat.

IMGP4181 IMGP4194 IMGP4222 IMGP4256 IMGP4282 IMGP4288

3. sopar benèfic 2017

Tenim el plaer de presentar-vos un any més el Sopar Benèfic que es duu a terme als jardins de la nostra entitat per tal de recaptar fons pels projectes de menors i ex-tutelats que resideixen a la Fundació Natzaret, infants i joves amb greus mancances familiars i socials.
    Venda d’entrades a la seu de la Fundació Natzaret, avinguda Joan Miró 101, Palma, de 09:00h a 14:00h, i a l’estanc Joana Pol d’Alaró.
    FILA O: ES65-2100-0233-9101-0024-9579

cartell fila 0