1. sopar benèfic 2017

Tenim el plaer de presentar-vos un any més el Sopar Benèfic que es duu a terme als jardins de la nostra entitat per tal de recaptar fons pels projectes de menors i ex-tutelats que resideixen a la Fundació Natzaret, infants i joves amb greus mancances familiars i socials.
    Venda d’entrades a la seu de la Fundació Natzaret, avinguda Joan Miró 101, Palma, de 09:00h a 14:00h, i a l’estanc Joana Pol d’Alaró.
    FILA O: ES65-2100-0233-9101-0024-9579

cartell fila 0

invitacion Sopar

2. Acte de presentació del Programa de Competències Familiars

Català

3. Servei d’Habilitació i Teràpia Ocupacional

Avui a la Fundació Natzaret hem començat una nova etapa amb l’inici del Servei d’Habilitació i Teràpia Ocupacional. És un servei que duim a terme conjuntament amb ASPROM, i està dirigit a persones amb discapacitat física i/o pluridiscapacitat, i que ofereix suport formatiu i terapèutic amb l’objectiu d’aconseguir la màxima autonomia i possibilitats d’inclusió socio-laboral.
    Els nostres companys Antònia Maria i Alberto han donat aquest matí el tret de sortida a aquest nou repte!

FullSizeRender