Premis K’AWARDS 2015

Avui, 13 de novembre s’ha fet lliurament al Director de la Fundació Natzaret, Guillem Cladera Coll un dels premis que otorga KNOWDLE FOUNDATION & RESEARCH INSTITUTE a la categoria Solidaritat Oberta.

Premi K'AWARDS a Guillem Cladera categoria solidaritat oberta

Premi K’AWARDS a Guillem Cladera categoria solidaritat oberta

“Els premis k’AWARDS de KNOWDLE reconeixen els extraordinaris esforços realitzats pels membres de la nostra comunitat cap al compliment dels objectius, els valors i la missió de la Fundació. Els premis estan entre els més alts honors atorgats a la comunitat investigadora i emprenedora per la KNOWDLE FOUNDATION & RESEARCH INSTITUTE. La professionalitat, el compromís amb les millors pràctiques, i alts estàndards d’excel·lència estan en el cor d’aquests premis”.

El 31 d’octubre de 2014 a les 10:00h el Patronat de KNOWDLE FOUNDATION & RESEARCH INSTITUTE, va acordar per unanimitat distingir als següents nominats per haver demostrat en la seva activitat professional i personal compartir els valors que la fundació vol defensar i promoure:

5 Premis al Coneixement Obert

Categoria Mentalitat Oberta: Isidoro Pérez. SEEKETING.

Categoria innovació Oberta: Jaime Martel. ITELLIGENT.

Categoria Solidaritat Oberta: Guillem Cladera. FUNDACIÓ NATZARET.

Categoria Responsabilitat Oberta: ASSOCIACIÓ RAVAL

PREMIO ESPECIAL Categoria Recerca Oberta: Mateo VALERO. BARCELONA SUPERCOMPUTER CENTER.