Apadrinaments

Beneficiaris:

Joves residents a la Fundació Natzaret a partir de 18 anys i fins a 23.

Procés:

Conscients de la necessitats dels nostres joves de tenir un referent adult correcte i proper fora de l’àmbit institucional, Fundació Natzaret posa en marxa el programa d’apadrinaments, adreçats als usuaris de Casa del Jove, així com als menors dels projectes propis que es troben en la darrera etapa abans d’entrar als pisos d’emancipació.

El programa s’estableix per tal afavorir vincles entre un/a jove en procés d’emancipació i una persona voluntària que té temps i ganes per dedicar-se a aquest espai de relació. L’entitat facilita el contacte per tal que s’estableixi un lligam entre aquests joves i les persones que exerceixin el rol de padrí o padrina, mentre vetlla perquè el desenvolupament d’aquesta relació es doni de la millor manera possible fent un seguiment i donant suport als padrins o padrines.

www.apadrinamentsnatzaret.com

Punt de trobada

A La Fundació Natzaret es fa feina per a la Inserció i Orientació Laboral dels joves amb edats compreses entre els 16 a 21 anys, a través del projecte “Punt de Trobada”, programa iniciat per la Federació d’Entitats amb Projectes i Pisos Assistits (FEPA), de la qual Fundació Natzaret és la delegació a les Illes Balears.
L’objectiu és proporcionar als i les joves en risc d’exclusió, especialment ex-tutelats, un espai de trobada que els ofereixi l’acompanyament i les eines necessàries perquè els seus processos d’emancipació es produeixin amb les màximes garanties possibles.
Es un espai a on s’ofereix Orientació laboral i recerca de recursos formatius de manera integral i individualitzada. El perfil de beneficiaris és de joves amb edats compreses entre 18 a 23 anys, residents a Fundació Natzaret i procedents d’altres entitats que fan feina l’emancipació, i joves externs a la Fundació de 18 a 23 anys.

A part de l’atenció individual s’ofereixen tallers grupals de recerca de feina a on es treballen les habilitats necessàries per la realització del Curriculum Vitae, la carta de presentació, recerca i anàlisi d’ofertes de feina, recerca d’ofertes de feina per internet, coneixement d’empreses de Treball Temporal, tècniques per a la realització d’una entrevista de feina…

punt-de-trobada