SHTO

Servei d’Habilitació i Teràpia Ocupacional

ASPROM i Fundació Natzaret oferim el Servei d’Habilitació i Teràpia Ocupacional creat per atendre a persones que necessitin una requalificació per retornar al mercat laboral, per quests casos el servei té una durada limitada fins assolir els objectius individuals. També està dirigit a persones en una fase estable amb un objectiu de beneficiar-se de la teràpia ocupacional i mantenir les seves habilitats.

Què oferim?

El Servei d’Habilitació i Teràpia Ocupacional està dirigit a persones amb discapacitat física i/o pluri discapacitat que ofereix suport formatiu i terapèutic amb l’objectiu d’aconseguir la màxima autonomia i inclusió soci laboral.

Competències pre laborals: Activitats centrades en el desenvolupament de competències i habilitats per a la integració dels participants en el mercat laboral i la seva comunitat.

Oci i vincles: Conjunt d’activitats destinades a l’oci dels participants, proporcionant un espai on poden establir i enfortir les relacions amb persones externes al servei a través de sortides, taller de cuina, activitats lúdiques, i altres.

Habilitats socials i emocionals: l’objectiu és que la persona desenvolupi i millori les habilitats necessàries per mantenir la família social, treball funcional i les relacions de parella.

Treball i formació: El propòsit principal és adquirir les habilitats bàsiques que permetin als participants l’accés a una feina. Oferim formació en manteniment d’edificis, bugaderia, restauració de mobles, hort i jardineria, creació artística i altres. Amb una finalitat d’aconseguir un treball remunerat.

Atenció psicològica: per aconseguir el màxim benestar i autonomia d’aprenentatge d’estratègies i teràpies estarà present durant les diferents fases del facilitador del procés i estarà coordinada amb altres accions i suports. Adaptant-se a les necessitats de cada participant i es descriu en el seu Programa Individual Activitats. Addiccions, teràpia en grup, i teràpia individua.

Fisioteràpia: aquest programa s’oferirà tant dins del servei com subcontractat per als participants que cal desenvolupar, mantenir o recuperar la seva funcionalitat i mobilitat.
També oferim, en cas de necessitat, servei de menjador i transport.

On estem?

ASPROM (Es Ferreret)